Ready to go, of toch niet.. - Reisverslag uit Loppersum, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu Ready to go, of toch niet.. - Reisverslag uit Loppersum, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu

Ready to go, of toch niet..

Door: yvonneuuldersma

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

09 Juni 2011 | Nederland, Loppersum

Zo, mn koffer staat op ontploffen beneden. De inhoud van dat zwarte ding van ongeveer 70x50 is mijn alles de komende 10 weken. Mijn geliefde schoenen, foto's en dropjes zijn allemaal ingepakt. 4 Kilo overgewicht dat dan weer wel, maar we wagen het er op. Bambi oogjes opzetten werkte overigens ook in Dusseldorf en Antalya.

Ik heb van bijna iedereen afscheid genomen. Ooms en tante's, Opa's en Oma, mijn lieve zusje en al mijn allerliefste vriendinnetjes. Sommige mensen kon ik door tijdgebrek niet meer zien, maar gelukkig ben ik 10 weken weg en niet 10 jaar. Het enigste wat me straks nog te doen staat is afscheid nemen van pap en mam. Mijn vader is een echte stoere vader, zoals vaders zijn in boeken.
Hij huilt niet en zegt altijd dat ik goed op mezelf moet passen en niet met vreemde mannen mee moet gaan haha maar ik weet zeker dat hij mijn geratel aan de eettafel gaat missen.
Mijn moeder is ook een moeder zoals moeders zijn, zorgzaam, te goed voor deze wereld en huilt bij elke - goede of slechte- film.
Afscheid nemen van iedereen was / word even slikken maar ik moet niet vergeten dat ik met 10 weken weer met beide benen op Hollandse bodem sta.

Om eerlijk te zijn ben ik best zenuwachtig, ik heb geen idee wat ik moet verwachten en stiekem vind ik dat vliegen ook maar niks. Daar komt bij dat ik straks met mn koffer op het enorme schiphol sta, zoekend naar hal 3, balie 29, gate D24. Alsof jij een speld in een hooiberg zou vinden..

Je zou bijna gaan denken ; als je alleen maar zeurt waarom ga je dan heen ? Dat is dus het goede gedeelte : ik heb er super veel zin in ! Het weer is lekker, ik kan super veel nieuwe mensen ontmoeten, werk ervaring op doen ( wat ook wel een keer tijd werd ), bruin worden, geld verdienen en een geweldige zomer hebben allemaal in 1 !
Losstaand van het feit dat ik af en toe heus wel even heimwee heb ga ik er vooral een leuke tijd van maken. Iedereen in Nederland blijft wel, jullie gaan nergens heen.. toch ?
En ik... ik zit zoals mijn Opa zou zegen zo vol met kuren als een bok vol keutels hahaha.

Ik probeer nog even mn ogen dicht te doen voor 2 kleine uurtjes. Mochten jullie niks horen dan is het duidelijk dat Bulgaria Airlines een klein foutje heeft gemaakt haha en anders post ik snel mijn eerste reisverslag vanuit het zonnige Sunny Beach !


xoxo, Yvonne

  • 09 Juni 2011 - 07:50

    Oma:

    Ik heb het gevonden hoor,geweldig!
    hou je taai...kus oma

  • 09 Juni 2011 - 14:12

    Lineke:

    Hoi Yvon, nou ik hoop dat je er bijna bent en dat je een supertijd hebt.
    Geniet er maar lekker van. Ik ga je zeker volgen!! Liefs Lineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Loppersum

Yvonne

Actief sinds 04 Juni 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 23193

Voorgaande reizen:

09 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Sunny Beach 2011

Landen bezocht: