Oxygen bar : fucking awesome ! - Reisverslag uit Boergas, Bulgarije van Yvonne - WaarBenJij.nu Oxygen bar : fucking awesome ! - Reisverslag uit Boergas, Bulgarije van Yvonne - WaarBenJij.nu

Oxygen bar : fucking awesome !

Door: yvonneuuldersma

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

14 Juni 2011 | Bulgarije, Boergas

Gister was echt een te gekke avond ! Het begon al bij de Dutchy. Alicia was aan het werk en had net een broodje met nederlandse kaas voor mij gemaakt ( ja die mis ik hier echt haha ). We zaten wat te kletsen met 2 jongens die op kermissen werkten.Ze stonden hier ook met een paar atracties. Het waren echt van die typische kermis figuren ; dik, dol op broodje bal, altijd contant geld bij zich en een klein beetje associaal. Wat absoluut niet wil zeggen dat ze niet vriendelijk zijn JONGE ( dat zeggen ze de hele tijd =.= ) Op den duur kregen we het over geld ( aangezien alles daar om draait ) en een van die jongen zei ; ja als ik in het hoogseizoen terug loop naar mn appartement met een paar duizend euro in mn zak heb ik wel een pistool bij me, die bulgaren hier zijn hartstikke gek en in het hoogseizoen word super veel gerooft ; daar zit ik niet op te wachten.
Toen merkte ik dus even dat ik uit een dorp kom want ik zei heel verbaasd ; je bedoeld een ECHT pistool :o zo een met kogels ? '' JA he he doos, tuurlijk ! '' zei hij. Voordat ik het wist had ik dat ding in mn handen want hij trok hem zo uit zn broekzak. Nou ik had het echt niet meer hoor, alleen zo'n ding vasthouden vond ik al dood eng. Ik heb hem gesmeert daar, het werd me iets te maffia allemaal.

S'avonds : Ik was aan het werk en het was lekker rustig dus ik had tijd zat om met mn 'barhangers' te kletsen. Ik raakte aan de praat met 2 proppers en bij toeval kregen we het over drugs. Ze boden me van alles aan, cocaine, wiet, pillen ; wat je maar wou. Dit wel tot mijn grote verbazing want ik had verwacht dat je dat echt niet kon krijgen hier. Mijn huisgenoot en ik hadden al gezegd dat we wel zin hadden aan een jointje dus ik zei ; ik hoef geen harddrugs maar een blowtje zou niet heel verkeerd zijn haha. Hij zei ; ok, i will send ' my man'. Wat gebeurd er ? Mijn COLLEGA (!!!!!) komt bij mij aan de bar en zegt ; Isabella, you need anything ? I'm the man he talked about but don't tell anybody ! Na even met hem gepraat te hebben was ik echt met flabbergasted, al het personeel inclusief bazen wisten er gewoon van. In de zomer verdienen ze hier echt mega veel geld mee. En ze worden niet gepakt want de politie is hier zo corrupt als het maar kan dus mochten ze gepakt worden dan geven ze hun gewoon geld en word er nergens meer over gepraat. Voor de tweede keer die dag stond ik weer met mn mond open me te verbazen over bepaalde dingen hier. Op de een of andere manier had ik geen zin om er in betrokken te worden dus ik hield de boot af. Alicia vertrouwde het wel dus die kocht voor 20 leva 2 jointjes. Ik had verwacht dat het troep zou zijn maar we hebben er wat van gerookt en ik was echt heeeeel erg van de wereld. De proppers vertelden dat ze 5 keer per dag drugs gebruikten omdat ze de hele dag op straat staan en moeten blijven lachen. Weeeer zoiets..

Nadat we wat hadden gedronken met collega's die overigens ook allemaal stoned waren, zijn Alicia en ik over de boulevard gaan wandelen. Toen kwamen we bij een oxygen bar. Ik had er nog nooit in mijn leven eentje gezien dus we bleven staan. De vrouw die er werkte vroeg of ik het wou proberen dus ik met mn leipe hoofd op zo'n kruk zitten.. Ik kreeg een of ander apparaat op mn hoofd en slangetjes in mn neus en daar ging ik. Naast mij zat een van de leukste vrouwen die ik ooit heb ontmoet in mijn leven, serieus ! Er zat een mega grappige vrouw van 48 uit Engeland naast me. Ze had echt heel erg een accent wat super mooi was. We dachten ; wow als je zo leip word van die oxygen bar dan is het wel goed mis maar het bleek dat ze gewoon gek van zichzelf en dronken was. Ze begon tegen me te praten alsof haar leven er vanaf hing ; ze had haar dochter en een vriendinnetje meegenomen hierheen. Ze mochten niet alleen omdat de moeder het te gevaarlijk vond. En terecht want die meisjes waren volgens hun moeder 16 en naief en dat is hier niet echt handig. De meiden waren aan het dansen in de Viking en hun moeder was even uitgedanst dus ging even 'frisse lucht' halen. Ze praatte aan 1 stuk door terwijl ik maar aan dat ding bleef snuiven. Ik luisterde aandachtig terwijl ik ondertussen met de verschillende 'smaakjes' oxygen zat te spelen. De engelse mevrouw had al over de halve wereld gewoond ; Shanghai, Cannes, Melbourne, Maastricht en Berlijn. Ze sprak dan ook redelijk goed vlaams en vertelde nog dat ze het zo leuk vond dat ze achter veel woorden 'tje' plakten.
Ik dacht echt dat die vrouw knetter gek was geworden, ze sprak allemaal mensen aan en zat dikke verhalen aan me te vertellen over haar dochter en haar leven. De vrouw van de oxygen bar heeft wel 10 keer geroepen ; this is the most crazy night ever! Volgensmij had iedereen aan die zuurstof bar gehangen want er gebeurden allemaal rare dingen. Of die engelse vrouw de waarheid sprak over alles ? Ik denk het wel maar het kan me niet schelen. Het was een mooi verhaal en ik heb er van genoten. Ze hadden haar zo in Sex and the City kunnen zetten want deze vrouw was echt niet goed in dr hoofd. Ik vroeg aan dr of ze aan de oxygen bar had gezeten en daarom zo maf deed, waarop ze antwoorde ; No dear, i wish i did! My legs definitely had too little oxygen because i have varicose veins all over them ! Op dat moment vond ik dat het grappigste wat ik ooit had gehoord haha. Al met al heb 10 minuten aan dat dingen lopen snuiven en ik moet zeggen dat ik me bijzonder goed voelde erna. Energiek vooral. Met al die engergie had ik best zin om nog even te dansen dus zijn we naar de Viking gegaan. Mijn collega's zaten daar en Alicia's collega was er ook. Na wat drankjes gedaan te hebben vonden we het tijd om naar huis te gaan. Toen we naar buiten liepen zagen we op het terras een groep jongens zitten die de grootste lol hadden. WIe zat er in het midden ? Juist...

Onderweg naar huis hebben we nog wat watermeloen gekocht als ontbijt en eenmaal thuis aangekomen ben ik lekk ter in bed gekropen. Ik hoorde allemaal rare geluiden die ik niet kon plaatsen dus ik keek naast me ; mn huisgenoot stond te kotsen uit het raam vanaf 4 hoog. Ik heb net even uit het raam gekeken en geloof me, daar wou je niet lopen! Al met al ging het weer veel te gek vannacht. Iemand die dit leest denkt waarschijnlijk dat we knettergek zijn ; welkom in 2011 ! Ik ga nog even slapen tot een uur of 4, daarna hebben we een afspraak om naar de hamamte gaan. Dan heb ik afgesproken mexicaans te gaan eten met wat collgea's en dan word er wederom gewerkt! Vanavond zou het nog wel rustig zijn, morgen is er wel een kroegentoch dus dat word poot aan..

xoxo

  • 14 Juni 2011 - 12:24

    Margreet:

    Wow, willen we alles weten???

  • 15 Juni 2011 - 14:21

    Yvonne:

    hahaha mam, mijn vriendinnen hebben genoten van dit geweldige verhaal inclusief details, sorry !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Boergas

Yvonne

Actief sinds 04 Juni 2011
Verslag gelezen: 1001
Totaal aantal bezoekers 23197

Voorgaande reizen:

09 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Sunny Beach 2011

Landen bezocht: